Slijedi na repertoaru

Naš razred
Petak, 13. listopada

Što na podu spavaš
Ponedjeljak, 16. listopada

Kralj Ubu
Srijeda, 18. listopada
Prosudbeno povjerenstvo djelovalo je u sastavu: Aida Bukvić, Dubravka Ostojić i Lada Čale Feldman, predsjednica prosudbenog povjerenstva.
27. „Gavelline večeri“ u izborničkom ključu Tomislava Zajeca uključile su u svoju ponudu, uz niz predstava zagrebačkih kazališta, i produkcije nacionalnih kazališta iz Rijeke i Splita te Kazališta Virovitica, koja su doprinijela ionako raznolikim repertoarnim izborima, izazovima i zakloništima aktualnoga kazališnog trenutka. I dok je virovitički Elling Simona Benta u režiji Darja Harjačeka glumcima nametnuo stil reklo bi se bizarnoga realizma, predani glumački ansambl riječke Talijanske drame u postavi Antigone, kako program kaže, Sofokla i kompanije te režiji Ozrena Prohića, pronašao je svoj prostor između suvremene ironije i arhaične emocije, vještih izvedbi plesa i pjeva s jedne, te dramske, pa čak i teorijske replike s druge strane. Sličan je hod po različitim registrima, ovaj put groteske i patetike, od glumaca iziskivala i Frljićeva režija drame Dubravka Mihanovića Prolazi sve, zbog čega valja izdvojiti sposobnost Jelene Miholjević da se među tim registrima uvjerljivo snalazi. Ironijski okvir spoja popularne glazbe i sofisticiranih akrobatskih točki što ih je s iznimnom spremom i dramaturškom funkcionalnošću izveo mladi ansambl Kazališta ITD na temelju adaptiranog teksta Marinkovićeve Glorije u režiji Saše Božića prilog je razvidnoj tendenciji dijela ovogodišnje produkcije da se srodnim postupcima očuđenja kako klasični tako i suvremeni tekstovi neposrednije privedu duhu kazališne i ine današnjice.
Druga provodna nit ovogodišnje ponude Gavellinih večeri jest odabir proznih predložaka, od pripovijetke do opsežnijih romanesknih tvorbi, koji podrazumijeva znatne produkcijske zahtjeve ne samo u dramaturškom nego i u režijskom, scenografskom i napose glumačkom angažmanu. Unatoč neospornoj zanimljivosti nastupa Nikše Arčanina u ulozi Gregora Samse iz splitske postave Kafkine Preobrazbe u režiji i adaptaciji Ivana Plazibata, pa i dinamizmu ansambla Kazališta Kerempuh u Mrtvim dušama Nikolaja Gogolja u režiji Dražena Ferenčine i adaptaciji Dubravka Mihanovića, spomenutim je visokim standardima postave proznih predložaka po sudu povjerenstva ipak ponajviše udovoljila predstava nastala prema romanu Idiot Fjodora Mihajloviča Dostojevskog u dramatizaciji i režiji Ivana Popovskog i produkciji Zagrebačkog kazališta mladih.
Svjesno poetičke raznorodnosti unutar koje je bilo dužno uspostaviti vrijednosnu hijerarhiju, kao i različitih razina na kojima se snaga kazališnog događaja može očitovati, povjerenstvo je moralo prigušiti svoju načelnu sklonost inovativnijim redateljskim potezima kao što je smjela re-inskripcija Glorije Saše Božića, držeći da je uspjeh koreografskog segmenta te, inače intrigantno glumački „preraspodijeljene“ predstave, ipak dominirao nad dramskim. Stoga je, zbog zamašnosti poduzetog zadatka, izvrsne dramatizacije i efektne organizacije scenskog prostora, te odmjerenog alterniranja komornih i dramski potenciranih ansambl prizora, napose zbog pojedinih glumačkih kreacija, povjerenstvo jednoglasno odlučilo da nagradu ovogodišnjih „Gavellinih večeri“ dodijeli predstavi Idiot Zagrebačkog kazališta mladih.Čestitamo!
27. „Gavelline večeri“ u izborničkom ključu Tomislava Zajeca uključile su u svoju ponudu, uz niz predstava zagrebačkih kazališta, i produkcije nacionalnih kazališta iz Rijeke i Splita te Kazališta Virovitica, koja su doprinijela ionako raznolikim repertoarnim izborima, izazovima i zakloništima aktualnoga kazališnog trenutka. I dok je virovitički Elling Simona Benta u režiji Darja Harjačeka glumcima nametnuo stil reklo bi se bizarnoga realizma, predani glumački ansambl riječke Talijanske drame u postavi Antigone, kako program kaže, Sofokla i kompanije te režiji Ozrena Prohića, pronašao je svoj prostor između suvremene ironije i arhaične emocije, vještih izvedbi plesa i pjeva s jedne, te dramske, pa čak i teorijske replike s druge strane. Sličan je hod po različitim registrima, ovaj put groteske i patetike, od glumaca iziskivala i Frljićeva režija drame Dubravka Mihanovića Prolazi sve, zbog čega valja izdvojiti sposobnost Jelene Miholjević da se među tim registrima uvjerljivo snalazi. Ironijski okvir spoja popularne glazbe i sofisticiranih akrobatskih točki što ih je s iznimnom spremom i dramaturškom funkcionalnošću izveo mladi ansambl Kazališta ITD na temelju adaptiranog teksta Marinkovićeve Glorije u režiji Saše Božića prilog je razvidnoj tendenciji dijela ovogodišnje produkcije da se srodnim postupcima očuđenja kako klasični tako i suvremeni tekstovi neposrednije privedu duhu kazališne i ine današnjice.Druga provodna nit ovogodišnje ponude Gavellinih večeri jest odabir proznih predložaka, od pripovijetke do opsežnijih romanesknih tvorbi, koji podrazumijeva znatne produkcijske zahtjeve ne samo u dramaturškom nego i u režijskom, scenografskom i napose glumačkom angažmanu. Unatoč neospornoj zanimljivosti nastupa Nikše Arčanina u ulozi Gregora Samse iz splitske postave Kafkine Preobrazbe u režiji i adaptaciji Ivana Plazibata, pa i dinamizmu ansambla Kazališta Kerempuh u Mrtvim dušama Nikolaja Gogolja u režiji Dražena Ferenčine i adaptaciji Dubravka Mihanovića, spomenutim je visokim standardima postave proznih predložaka po sudu povjerenstva ipak ponajviše udovoljila predstava nastala prema romanu Idiot Fjodora Mihajloviča Dostojevskog u dramatizaciji i režiji Ivana Popovskog i produkciji Zagrebačkog kazališta mladih. Svjesno poetičke raznorodnosti unutar koje je bilo dužno uspostaviti vrijednosnu hijerarhiju, kao i različitih razina na kojima se snaga kazališnog događaja može očitovati, povjerenstvo je moralo prigušiti svoju načelnu sklonost inovativnijim redateljskim potezima kao što je smjela re-inskripcija Glorije Saše Božića, držeći da je uspjeh koreografskog segmenta te, inače intrigantno glumački „preraspodijeljene“ predstave, ipak dominirao nad dramskim. Stoga je, zbog zamašnosti poduzetog zadatka, izvrsne dramatizacije i efektne organizacije scenskog prostora, te odmjerenog alterniranja komornih i dramski potenciranih ansambl prizora, napose zbog pojedinih glumačkih kreacija, povjerenstvo jednoglasno odlučilo da nagradu ovogodišnjih „Gavellinih večeri“ dodijeli predstavi
Idiot
Zagrebačkog kazališta mladih.
Čestitamo!
Petak, 13. listopada
Ponedjeljak, 16. listopada
Srijeda, 18. listopada