Predstava se otkazuje zbog tehničkih razloga.

Dramaturgija, koreografija, kostimografija, scenografija i izbor glazbe: Damir Zlatar Frey
Redatelj: Damir Zlatar Frey
Dramaturški savjetnici: Željka Udovičić Pleština i Zvonimir Peranić
Oblikovatelj svjetla: Dario Družeta
Asistent redatelja: Manuel Kaučić
Asistentica kostimografa: Desanka Janković
Asistent scenografa: Goran Šaponja
Asistent scenografa i glavni slikar: Damir Medvešek
Organizator i inspicijent: Manuel Kaučić

Igraju:

Martha: Nela Kocsis
George: Aleksandar Bogdanović
Honey: Helena Minić / Lana Gojak
Nick: Duško Modrinić

Predstava se otkazuje zbog tehničkih razloga.

Antologijska drama koja već pola stoljeća s lakoćom osvaja kazališnu i filmsku publiku, ogleda se u humornim elementima crne, mračne, divlje komedije, melodrame, tragedije, slapsticka, satire… Strast upisana u redove i između redaka mučnih, ali duhovitih dijaloga protagonista "Virginije Woolf" Damira Zlatara Freya s jednakom svježinom, svojstvenom djelima koja nadilaze kulturološke razlike, osvaja emocije publike da bi se potom njima superiorno poigrala. Martha i George, sredovječni bračni par u sitne sate, po završetku fakultetske zabave ugošćuju mladi bračni par, Nicka i Honey. Noć u kojoj se pod izlikom suviška alkohola ruše ograde društvenih pravila, onih koje malograđanskom sigurnošću jamče takozvani uspjeh, Damir Zlatar Frey nemilosrdno prokazuje i pokazuje naličje ove naše civilizacije i kulture. Njegova se suvremenost ogleda i u tome što bez straha i vrlo nedvosmisleno najavljuje prodornu, agresivnu, na sve spremnu "novu" generaciju koja promovira zamisao da je uspjeh mjerljiv isključivo kriterijima koje sa sobom donosi liberalni kapitalizam. Ipak, "Virginia Woolf" pruža nam mogućnost individualnoga bijega od društvenih konvencija, sugerirajući nam da se još uvijek možemo izboriti za mogućnost izbora; za pravo na vlastitu zbunjenost i šutnju unutar civilizacije koja inzistira na komunikaciji buke; u pravu na postavljanje pitanja u svijetu koji takva pitanja izvrgava ruglu; u pravu na romantizam i melodramu u svijetu koji se srami emocija.

viriginia1